TALÁLATOK A(Z) NS-publicisztika CÍMKÉRE

2437 találat
Jégkorong
11 órája

A hokimez színei – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. A »románok« gyűjtőfogalom használata a jégkorong esetében igazából mindig is sántított, hiszen a keleti szomszéd hokiját emberemlékezet óta a székelyföldi csapatok és játékosok cipelték a hátukon.
jégkorong
NS-publicisztika
jégkorong-vb
Egyéb egyéni
2024.05.15. 23:53

A gaztett emlékezete – N. Pál József publicisztikája

ALAPVONAL. Hogy a döntést május 16-án, ma negyven éve mi jelentettük be utolsóul, a látszat őrizgetésének volt a tünete csupán. Másnap kis kazalnyi Népsportot láttam égni a Felszabadulás térnek hívott Ferenciek terén, ennyi maradt meg az akkori ellenzéki föllépésről bennem (a sarlós-kalapácsos olimpiai öt karika ötletes szórólapból is láttam egyet, de hetekkel később talán).
olimpia
bojkott
NS-publicisztika
Labdarúgó NB I
2024.05.14. 23:37

Hagyomány a tradíció hiánya – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Nálunk – mondjon bárki bármit – azóta is viszonylagos érdektelenség jellemzi a hazai kupasorozatot, eleink tettek róla eleget, hogy így legyen, a hagyomány pedig különleges dolog – a pénz, a marketing, a szóáradat nincs rá befolyással.
FTC
Paks
Magyar Kupa
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.05.13. 23:45

Kapcsoljunk Böde Dánielre! – Vincze András publicisztikája

ALAPVONAL. A televíziózáshoz értő, így a meccsnézők igényeit is sokkal jobban ismerő kollégám amondó, ha a készülék előtt ülve próbálnám a futballisták szemszögéből követni a labda útját, akkor öt perc múlva forogna velem a világ (ő azért erősebb kifejezést használt, amikor a szédülésről beszélt…).
Paks
Böde Dániel
televízió
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.12. 23:32

Egy verssor üzenete – Pucz Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Éppen ezért nagyon fontos lenne, ha valaki, aki találkozna a világ csúcsvezetői közül bármelyikkel, felhívná a figyelmét: létezik az emberiségnek egy hatalmas vetélkedése. Ami éppen olyan törékeny, mint a hímes tojás. Kisebb koppintások is megrepeszthetik. Mégis, talán nem kéne odáig eljutni, hogy megint néhány ciklusra kimaradjon az életünkből.
Pucz Péter
olimpia
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.05.11. 23:47

Játékszer és gyógyszer – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Mindezekért vagyok hajlamos elfogadni, hogy az emberiség egyik legremekebb, leghasznosabb találmánya a labda. A közhiedelemmel ellentétben nemcsak játék-, hanem gyógyszer is. Aki egyszer a bűvkörébe kerül, annak minden bajára az.
labda
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.10. 23:40

Hív az erdő – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Ha létezik időszerű reklámja a természet közelségének, akkor 2024-ben leginkább ezt a vonzerőt érdemes megbecsülni: sohasem volt akkora értéke a civilizációtól odébb eső helyek tiszta levegőjének, az erdő szelíd békéjének, a hegyek-völgyek felszabadító környezetének, mint a végletekig behálózott, modern kori láncokra vert, telefonhoz, géphez kötött, médiafüggővé tett, idegháborúban stresszelt ember korában.
természet
publicisztika
NS-publicisztika
Bajnokok Ligája
2024.05.10. 00:08

ElVARratlan szálak – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. A VAR-t is emberek működtetik, a bírók is emberek, hibázhatnak. A VAR önmagában nem csodatevő eszköz, hanem egy rendszer, amit a bírói team mellett a kuckóban ülők és a gép adta lehetőségek együttese alkot. Az, hogy ennek segítségével nagyobb részben születnek helyes döntések, megkérdőjelezhetetlen.
Bayern München
Bajnokok Ligája
NS-publicisztika
Jégkorong
2024.05.08. 23:26

MacAdam és McAdam – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Kétségtelen, ahány eset, annyiféle. A hokisoké jól sült el, aligha véletlenül, mert ne feledjük, a jégkorong talán a legőszintébb, legegyenesebb sport a világon. A keménységével együtt. Galló Vilmos is bizonyította, minden tiszteletem az övé.
magyar férfi jégkorong-válogatott
Don MacAdam
NS-publicisztika
Kerékpár
2024.05.07. 23:14

Rózsaszín varázslat – Berta Mihály publicisztikája

ALAPVONAL. Arról, hogy a Giro d’Italia ekkora volumenű esemény, persze nem kell magunkat győzködni, ha máshonnan nem, a két évvel ezelőtti magyarországi »nagy rajton« több tízezren tapasztaltuk, milyen az, amikor egy sportesemény rózsaszín ködbe burkol egy közösséget – s ez az Olasz körverseny esetében szó szerint is értendő.
kerékpár
Giro d'Italia
Tour de Hongrie
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.05.06. 23:26

Magyar futballégbolt – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. Ilyenkor szokott rászakadni a felismerés a frissen feljutó klub vezetőségére: „Jaj, Istenem, győztünk!”; illetve annak pánikszerű felmérése, hogy a keret alkalmas-e a megkapaszkodásra az első osztályban.
Komárom
KFC Komárno
Komáromi FC
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.04. 23:56

Kortünetek – Morvai Katalin publicisztikája

Tinédzserként a legnehezebb talán a csapatsportokban kitűnni. Ott nem elég a tehetség és a küzdeni tudás, oda játékintelligencia és stratégiai érettség is kell. Csak a legeslegjobbakból lesz már fiatalon világsztár.
FC Barcelona
torna
LeBron James
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.05.03. 23:25

A sport h-moll miséje – Deák Zsigmond publicisztikája

ALAPVONAL. Marquinhos most úgy van vele, ha mi szeretjük őt, ő és a családtagjai szeretnek minket, a közeg inspiráló, jó itt élnie, akkor érdemes és felemelő lenne számára ehhez a közösséghez tartozni. Ennek adott hangot.
Marquinhos
Loic Nego
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.03. 00:19

Irány a milliárdos női biznisz – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. A női professzionális sport 2024-ben haladja meg először az egymilliárd dolláros bevételt. Csakhogy az ugrás mértékét el tudjuk helyezni: ez 300 százalékkal haladja meg a 2021-es értéket.
női sport
amerikai sportok
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.01. 23:19

Add tovább! – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Udvarhelyi Gábor azt vallotta, amit Balczó András az öttusázókról, azaz homokra építik várukat. Mégis lehet maradandó. Esetében is, hiszen a klubunk, az öltözőnk falát díszítő alapelv követendő: politikai és vallásszabadság – ez a béke Margitszigete. Erről van szó, s nem az esetleges indulatokról.
Margitsziget
Udvarhelyi Gábor
NS-publicisztika
Labdarúgó NB II
2024.04.28. 23:38

Mayer Béla forog a sírjában – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Ez legyen a legkisebb baja a csapatnak, de akad nagyobb is, és a jövőről egyelőre a legnagyobb jóindulattal is csak ennyi mondható: majd meglátjuk… Mindenesetre ma is elkelne egy profiper, csak éppen fordított előjellel. Jöjjenek igazi (ismétlem: igazi) profik – mind a vezetőségbe, mind a pályára.
Malonyai Péter
NS-vélemény
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.04.27. 23:52

Játék két királyig – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Jelentősége egyébként is annak van, Rapport melyik csapatban játszik majd a budapesti sakkolimpián. Önmagában is kellemetlen, hogy itthon nem minket erősít – hát még, hogy az ellenfelet. Ezért dűlőre kellene jutni vele, vagy legalább az ügyével – e logika alapján tettekkel, de minimum kommunikációval.
Rapport Richárd
sakk
NS-publicisztika
F1
2024.04.26. 23:44

Add ide a neved! – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Ma azt a korszakot éljük, hogy kizárólag saját forrásból a legfelső szinten már-már lehetetlen megőrizni a versenyképességet. A másik oldalnak, a sporton kívüli világnak pedig ez olyan platform a reklámozásra, amellyel még mindig hangsúlyozni tudja önnön létét, nota bene, önnön prémium minőségét.
Formula–1
NS-publicisztika
Ferrari
Minden más foci
2024.04.25. 23:39

Játszani a játék miatt – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. »A gólokat túlértékelik, a szépség a küzdelemben rejlik« – hirdeti egy Angliában forgalmazott póló felirata, alatta pedig a futballkörökben ismert sporttörténelmi jelenet látható az 1914 karácsonyán kialakuló békemérkőzésről, amelyet a lövészárkok közötti senki földjén vívtak egymással a szembenálló brit és német katonák. L’art pour l’art játszadozás volt az, a honvédelem jegyében zajló öldöklés lélekemelő megszakítása, a szent pillanat, amikor a fegyveres ellenségek nem győzni, hanem játszani akartak.
futball
háború
NS-publicisztika

1

/

122